Przejdź do stopki

Ogłoszenie o zamówieniu "Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Łabowa"

Treść

Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Łabowa
Numer ogłoszenia w BZP: 281712 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łabowa , Łabowa 38, 33-336 Łabowa, woj. małopolskie, tel. 018 4711284, faks 018 4711266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Łabowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres do wykonania : 1.Modernizacja drogi gminnej koło Rodaka w m. Nowa Wieś - wyrównanie istniejącej podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym 6m3;wykonanie nawierzchni betonowej z betonu klasy C30/37 grubości 15 cm, w ilości 180m2;wykonanie poboczy z nawierzchni żwirowej, grubość po zagęszczeniu 15cm, w ilości 60m2. 2.Modernizacja drogi gminnej koło Barana w m. Łabowa - profilowanie skarp w ilości 5m3;wyrównanie istniejącej podbudowy pospółką z zagęszczeniem mechanicznym w ilości 10m3;wykonanie nawierzchni betonowej z betonu klasy C30/37 grubości 15cm w ilości 315m2;wykonanie poboczy z nawierzchni żwirowej, grubość po zagęszczeniu mechanicznym 15cm w ilości 120m2. 3.Modernizacja drogi gminnej koło Klozego w m. Łabowa -wyrównanie istniejącej podbudowy pospółką z zagęszczeniem mechanicznym w ilości 6m3;wykonanie nawierzchni betonowej z betonu klasy C30/37 grubości 15cm w ilości 248m2. 4.Modernizacja drogi gminnej koło Tuczyńskiego w m. Kotów-wyrównanie istniejącej podbudowy pospółką z zagęszczeniem mechanicznym w ilości 6m3;wykonanie nawierzchni betonowej z betonu klasy C30/37 grubości 15cm  w ilości 273m2;wykonanie poboczy z nawierzchni żwirowej, grubość po zagęszczeniu 15cm, w ilości 90m2. 5.Modernizacja drogi gminnej koło Trojanów w m.Składziste- wyrównanie istniejącej podbudowy pospółką z zagęszczeniem mechanicznym w ilości 6m3;wykonanie nawierzchni betonowej z betonu klasy C30/37 grubości 15cm w ilości 105m2;wykonanie poboczy z nawierzchni żwirowej, grubość po zagęszczeniu 15cm, w ilości 34m2. 6.Modernizacja drogi gminnej koło Cempy w m. Czaczów-wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa naturalnego grubości po zagęszczeniu 30cm, w ilości 420m2; odtworzenie rowu odwadniającego z wywozem urobku 150m3;wmontowanie 3 sztuk wodo spustów żerdziowych w ilości 10,5m. 7.Modernizacja drogi gminnej koło Kotlarskich w m.Maciejowa-wyrównanie istniejącej podbudowy pospółką z zagęszczeniem mechanicznym w ilości 5m3;wykonanie nawierzchni betonowej z betonu klasy C30/37 grubości 15cm w ilości 135m2..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień o wartości nie większej niż 30 procent wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 ,00 zł słownie: dwa tysiące złotych .

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia osobami posiadającymi kwalifikacje w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r ( t.j. Dz. U. 2013 poz. 1409 z późn. zm.)- osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z zakresu: kierownik robót - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, legitymujący się przynależnością do właściwej izby zawodowej. Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunku wymaga złożenia: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; oświadczenia Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie wówczas wymaga się, aby Wykonawcy łącznie spełniali warunek . Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwa w przypadku, gdy Wykonawcę, Wykonawców reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łabowa 33-336 Łabowa 38.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łabowa 33-336 Łabowa 38, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 Pliki do pobrania

1.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

2.Przedmiar robót

3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

4.Mapa poglądowa

Druki

-Formularz ofertowy

-Formularz oświadczenia w trybie art.22 ust.1

-Formularz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

-Formularz wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia

-Formularz oświadczenie o posiadanych uprawnieniach

- Formularz  oświadczenie o braku przynależności / przynależności do tej samej grupy kapitałowej 

- Formularz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby