Przejdź do stopki

Informacja z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Łabowa i dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2017/2018

Treść

 

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

            Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Łabowa  i dowóz uczniów niepełnosprawnych  w roku szkolnym 2017/2018

 

                                       Na podstawie art.86 ust.5  informuję,  że w prowadzonym przez Gminę Łabowa  postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację  usługi:

Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie                            Gminy Łabowa  i dowóz uczniów niepełnosprawnych  w roku szkolnym 2017/2018 

1.  Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert  podał, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości
186 470,00 zł.
 
w tym:
Część 1 -  150 702,00 zł 
Część 2 -    35 768,00 zł 

2.       Do upływu terminu składa ofert  do Zamawiającego wpłynęły oferty złożone przez n/w Wykonawców:
                                                                                   Część 1  

Zakup biletów miesięcznych

 

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena ofertowa brutto

 [zł]

Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii

Warunki płatności

Termin wykonania zamówienia

 

1

 

Rafatex Jan Rafa Sienna 67  33-318 Gródek nad Dunajcem

 

119 330,00

 

30 min.

30 dni od daty złożenia faktury

od 04.09.2017r. do 22.06.2018r.

2

 Artur Kozdrój Firma- Handlowo-Usługowa Kozi Usługi Transportowe, Import – Eksport, Auto-Serwis ul. Kossaka 11           33-300 Nowy Sącz

 

207 727,60

 

30 min.

 30 dni od daty złożenia faktury

od 04.09.2017r. do 22.06.2018r.

3

Arnika  Paweł Różański                     ul. Zamkowa 17             33-380 Krynica Zdrój

 

105 030,00

 

30 min.

 30 dni od daty złożenia faktury

od 04.09.2017r. do 22.06.2018r.

                                                                                                    Część 2

Dowóz uczniów niepełnosprawnych

 

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena ofertowa brutto

 [zł]

Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii

Warunki płatności

Termin wykonania zamówienia

1

Arnika  Paweł Różański 
ul. Zamkowa 17  33-380 Krynica Zdrój

 

27 740,00

 

30 min.

 30 dni od daty złożenia faktury

od 04.09.2017r. do 22.06.2018r.

Zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.)    Wykonawcy,  którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, zobowiązani są do przekazania Zamawiającemu oświadczenia  o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Informacji z otwarcia ofert.  Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.   

Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu  o udzielenie zamówienia. 

Załącznik nr.1

- Formularz oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

                                                                                                                                                                  Wójt Gminy

                                                                                                                        /-/
                                                                                                                                                         Marek Janczak