Informacja z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w gminie Łabowa.”
• Termin składania ofert upłynął 5.10.2017. o godz. 10:00.
• Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę:
• Cz. I – 32 494,60 zł;
• Cz. II – 12 700,00 zł;
• Cz. III – 55 445,00 zł
• Cz. IV – 24 785,00 zł;
• Cz. V – 9 800,00 zł;
• Cz. VI – 15 406,52 zł;
• Do upływu terminu składania ofert, do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty:
Nr oferty |
Nazwa oferenta |
Adres oferenta |
Cena brutto [zł] |
Okres rękojmi [miesiące] |
1 |
Tijo s.c. |
ul. Radzikowskiego 127 31 - 343 Kraków |
Cz. I – 29 516,31; Cz. II – 15 058,89 Cz. III – ---- Cz. IV – 19 287,63; Cz. V – 15 666,51; Cz. VI – ---- |
36 miesięcy dla każdej części. |
2 |
Moje Bambino Sp. z o.o. sp. k. |
ul. Graniczna 46 93 - 428 Łódź |
Cz. I – 31 554,42; Cz. II – ---- Cz. III – 44 425,05; Cz. IV – 24 432,72 Cz. V – ---- Cz. VI – 14 364,36; |
36 miesięcy dla każdej części. |
• Termin realizacji zamówienia 20.10.2017r.
• Warunki płatności:
• Strony postanawiają, że przedmiot umowy rozliczany będzie po zakończeniu każdego miesiąca.
• Wykonawca dostarczy zamawiającemu fakturę wystawioną na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.
• Zamawiający zobowiązuje się zapłacić wynagrodzenie Wykonawcy
w terminie 30 dni , licząc od dnia złożenia danej faktury wraz
z dokumentami rozliczeniowymi, na konto bankowe Wykonawcy numer: ……………………………………….
• Wykonawca wraz z fakturą przedstawia dokumenty takie jak: przelew bankowy, wyciąg bankowy, kasa wypłaci (KP), z których jednoznacznie wynika, iż Wykonawca dokonał płatności na rzecz ewentualnych podwykonawców za wykonane prace. Brak potwierdzenia wstrzymuje dokonanie zapłaty faktury.