Przejdź do stopki

Ogłoszenie o zamówieniu " Budowa placu zabaw w Czaczowie"

Treść

Gminny Zespół Obsługi Jednostek w Łabowej: Budowa placu zabaw w Czaczowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
III. Zamówienie współfinansowane jest ze środków UE w ramach projektu „Podniesienie jakości edukacji
przedszkolnej w Gminie Łabowa” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.01,
Poddziałanie 10.01.2 z Europejskiego Funduszu Społecznego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
Ogłoszenie nr 603463-N-2017 z dnia 2017-10-17 r.
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3da0ff...
1 z 16 2017-10-17, 20:29
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Jednostek w Łabowej, krajowy numer
identyfikacyjny 49289569400000, ul. Łabowa 38 , 33-336 Łabowa, woj. małopolskie, państwo
Polska, tel. 18 475 13 98, e-mail gzos@labowa.pl, faks 18 41 41 947.
Adres strony internetowej (URL): www.labowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Nie
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3da0ff...
2 z 16 2017-10-17, 20:29
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Nie
www.labowa.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Tak
Gminny Zespół Obsługi Jednostek w Łabowej, 33 - 336 Łabowa 38
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Gminny Zespół Obsługi Jednostek w Łabowej, 33 - 336 Łabowa 38
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3da0ff...
3 z 16 2017-10-17, 20:29
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw w Czaczowie
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu
do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, dotyczący budowy
placu zabaw przy szkole podstawowej w Czaczowie. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: roboty
ziemne; nawierzchnia placu; ogrodzenie placu zabaw; odwodnienie terenu; wyposażenie
placu – urządzenia wraz z fundamentem; dojście do placu zabaw Zakres realizacji robót
budowlanych, został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 15 do
SIWZ. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie uzyskać dla i w imieniu zamawiającego, ostatecznej
decyzji pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu.
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3da0ff...
4 z 16 2017-10-17, 20:29
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45111291-4
45112720-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.
134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6
ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Całkowita wartość tego
zamówienia wynosi 60 000,00 zł bez podatku.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-11-28
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3da0ff...
5 z 16 2017-10-17, 20:29
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Należy wykazać, że wykonawca: posiada środki lub zdolność kredytową
na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł; posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie
mniejszą niż 100 000,00 zł;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Należy wykazać, że wykonawca: posiada doświadczenie polegające na
wykonaniu co najmniej 1 roboty budowlanej dotyczącej budowy, przebudowy lub remontu placu
zabaw; przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, tj.: • kierownik budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane uprawniające do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1332) oraz Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz.U.z 2014 r. poz. 1278) w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy
Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3da0ff...
6 z 16 2017-10-17, 20:29
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3
USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 4oraz: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 4)
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3da0ff...
7 z 16 2017-10-17, 20:29
oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego
zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5; 5)
oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu skazującego
za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w rozdziale VI
ust. 4 i 5 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6; 6) oświadczenia wykonawcy o
braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków
wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu
społecznym, w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 6 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym
załącznik nr 7; 7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat
lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r.o podatkach i opłatach lokalnych
(Dz.U. z 2016r., poz. 716), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8; 8) oświadczenia
wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze
wzorem stanowiącym załącznik nr 9; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź inne informacje potwierdzające,
że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1
USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których
mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający żąda oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 oraz: 1) w zakresie posiadania
kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności: a) oświadczenia o posiadaniu
niezbędnych kompetencji lub uprawnień do realizacji zamówienia – ocena spełniania warunku w
oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1); 2) w zakresie
sytuacji ekonomicznej lub finansowej: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo
– kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1
miesiąc przed upływem terminu składania ofert; b) dokument potwierdzający, ze wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł; 3) w zakresie
zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz robót budowlanych zgodnych z warunkiem udziału
w postępowaniu, wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3da0ff...
8 z 16 2017-10-17, 20:29
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 2, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b) wykaz osób, którymi wykonawca
będzie dysponował przy realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2
USTAWY PZP
Referencje
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia
wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może zostać
wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium należ wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy
wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr 68881100060000031018500273 z podaniem w
tytule wpłaty „Wadium – budowa placu zabaw w Czaczowie”. Za termin wniesienia wadium uznaje
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3da0ff...
9 z 16 2017-10-17, 20:29
się termin uznania wpłaty na rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w
formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium należy złożyć
w Gminnym Zespole Obsługi Jednostek w Łabowej, 33 – 336 Łabowa 38, przed upływem terminu
składania ofert. 6. Wadium będzie realizowane na zasadach wskazanych w ustawie PZP.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3da0ff...
10 z 16 2017-10-17, 20:29
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na
jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3da0ff...
11 z 16 2017-10-17, 20:29
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3da0ff...
12 z 16 2017-10-17, 20:29
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje
nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą
odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3da0ff...
13 z 16 2017-10-17, 20:29
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
podlega unieważnieniu. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu
sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. W przypadkach
przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenia zmian za zgodą Zamawiającego 4. Zmiany w
umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 5. Zmiany umowy nie
mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Zmiany o których mowa w ust. 1-4 mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów
charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) aktualizacji
rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3) zmiany producenta materiałów, 4)
zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych. 7. Jeżeli zmiana o której
mowa w ust. 6 wymaga zmiany lub wykonania dokumentacji projektowej lub specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót, strona inicjująca przedstawia projekt zamienny lub wykonuje
projekt zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją – o konieczności lub nie – zmiany
zgłoszenia lub uzyskania pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki
wymaga akceptacji projektanta i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 8. Warunkiem
dokonania zmian o których mowa w ust. 6 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę
zawierającego: 1) opis propozycji zmian 2) uzasadnienie zmiany 3) opis wpływu zmian na termin
wykonania umowy 9. Zmiany, o których mowa w ust. 6 mogą zostać dokonane, jeżeli ich
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3da0ff...
14 z 16 2017-10-17, 20:29
uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) poprawa wartości lub podniesienie sprawności
ukończonych robót budowlanych; 2) zmiana obowiązujących przepisów; 3) podniesienie trwałości
obiektu; 4) podniesienie bezpieczeństwa wykonywanie robót; 5) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia
robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu; 6) zaistnienia
nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo
niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających
kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach; 7) siła wyższa. 10. Przewiduje się
również możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: 1) zaistnienie
warunków pogodowych, uniemożliwiających prowadzenie robót; 2) zaistnienia innych okoliczności
powodujących, że realizacja robót, zgodnie z przyjętym harmonogramem, nie może być
kontynuowana (np. kolizja z innymi inwestycjami). 11. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa
w ust. 10, jest przedłużenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Dopuszcza się zmianę
wynagrodzenia należnego wykonawcy, o którym mowa w §4 ust. 1, w przypadku: 1) zmiany stawki
podatku od towarów i usług; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za płacę albo
wysokości minimalnej stawki godzinowej, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym
lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
13. Zmiany wymagające wcześniejszej akceptacji zamawiającego, lecz nie wymagające zmiany
umowy: 1) aktualizacja harmonogramu rzeczowo – finansowego 2) zmiana osób, wskazanych w §7
ust. 3.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3da0ff...
15 z 16 2017-10-17, 20:29
postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące
sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3da0ff...
16 z 16 2017-10-17, 20:29

Pliki do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 15 do SIWZ